Popularność mediów społecznościowych sprawia, że prawie niemożliwe jest prowadzenie działalności gospodarczej bez rozwijania obecności marki na dużych platformach nazw. W styczniu 2016 r. Było około 2,3 miliarda użytkowników globalnych mediów społecznościowych.
Wskazuje to na wzrost wykorzystania mediów społecznościowych o ponad 10 procent od stycznia 2015 r. W odpowiedzi, czy przedsiębiorstwa stawiają na pierwszeństwo mediów społecznościowych w swoich strategiach marketingu cyfrowego?
Nowe badanie dotyczące stanu marketingu mediów społecznościowych w 2016 r. Ujawnia, że przedsiębiorstwa w Stanach Zjednoczonych poważnie podchodzą do swoich działań w mediach społecznościowych.
W jaki sposób przedsiębiorstwa wykorzystują media społecznościowe? Jakie korzyści oferuje?
Skuteczny marketing w mediach społecznościowych wymaga opracowania strategii, która jest unikalna dla Twoich celów. Jednym z najważniejszych aspektów tej strategii jest umieszczanie kanałów mediów społecznościowych.
Wybór kanałów mediów społecznościowych, które są najlepsze dla Twojej firmy, zależy od wielu czynników. My proponujemy przeważanie Facebook i Youtube.
Facebook, Twitter i YouTube to trzy najbardziej popularne kanały mediów społecznościowych dla średnich i dużych firm – według ankiety .
Popularność tych kanałów wynika z liczby użytkowników na platformach i rodzajów treści, z których korzystają użytkownicy. Po pierwsze, firmy, które chcą dotrzeć do większej liczby klientów i poprawić wizerunek swojej marki, muszą znajdować się w tym samym miejscu co ich docelowi odbiorcy. Na przykład Facebook ma prawie dwa miliardy aktywnych użytkowników miesięcznie, a na Twitterze 310 milionów.
Jeśli chodzi o treści video z których korzystają użytkownicy najbardziej popularnym jest oczywiście Youtube.
Oferujemy stworzenie profesjonalnej kampanii reklamowej we wszystkich najpopularniejszych platformach Social Media.